Regulamin dotyczący wiadomości SMS

WARUNKI DZIAŁANIA PROGRAMÓW MARRIOTT SMS KRÓTKI KOD

Kod - kraj / regionProgramPolecenia serwisowe
58682 - USA, KanadaPotwierdzenie rezerwacji - Potwierdzenie rezerwacji Marriott (MI Res Conf #) Usługa wiadomości tekstowych SMSAby uzyskać pomoc, wyślij SMS o treści „HELP” pod numer 58682 lub zadzwoń pod bezpłatny numer 1-866-704-2411. Aby zatrzymać, wyślij w dowolnym momencie SMS o treści „STOP”pod numer 58682.
266869 - USA, KanadaPokój gotowy SMS - Usługa SMS Pokój gotowy w hotelu MarriottAby uzyskać pomoc, wyślij SMS o treści „HELP” pod numer 266869 lub zadzwoń pod bezpłatny numer 1-866-704-2411. Aby zatrzymać, wyślij w dowolnym momencie SMS o treści „STOP” pod numer 266869.
62195 - USAJednorazowe hasło Marriott - jednorazowe hasło do uwierzytelniania wieloskładnikowego. Na jedno hasło jednorazowe zostanie wysłana jedna wiadomośćAby uzyskać pomoc, wyślij SMS o treści „HELP” pod numer 62195 lub zadzwoń pod bezpłatny numer 1-866-704-2411. Aby zatrzymać, wyślij w dowolnym momencie SMS o treści „STOP” pod numer 62195.
(833) 698-5620 - USAKanały i samoobsługa Cyfrowy IVR - rezerwacje Marriott Cyfrowy serwis IVR SMSAby uzyskać pomoc, wyślij SMS o treści „HELP” pod numer (833) 698-5620 lub zadzwoń pod bezpłatny numer 1-866-704-2411. Aby zatrzymać, wyślij SMS o treści „STOP” na numer (833) 698-5620 w dowolnym momencie.

1. Mogą obowiązywać opłaty z tytułu przesyłania wiadomości i danych.

2. Na jedną rezerwację przypada możliwość wysłania maks. 5 wiadomości.

3. Wiadomości tekstowe SMS to uproszczona i wygodna forma komunikacji, będąca jedynie dopełnieniem systemu komunikacyjnego Marriott International.

4. Powiadomienia SMS mogą docierać z opóźnieniem lub nie zostać dostarczone z powodu lokalnych sytuacji kryzysowych lub tymczasowo zwiększonego obciążenia sieci komunikacyjnej.

5. W związku z możliwością wysyłania przez osoby trzecie wiadomości tekstowych SMS podszywających się pod powiadomienia od Marriott International, zalecamy samodzielną weryfikację autentyczności każdej otrzymanej wiadomości.

6. Dostarczenie zamówienia na wiadomości SMS nie zawsze jest przewidywalne.

7. Powiadomienie SMS z firmy Marriott International będzie wyświetlane na Twoim urządzeniu mobilnym w taki sam sposób jak inne wiadomości tekstowe SMS.

8. Wiadomości tekstowe SMS mogą zawierać lub odnosić się do znaków towarowych lub innych praw własności firmy Marriott lub jej podmiotów stowarzyszonych. Żadna licencja ani prawa do takich znaków towarowych i innych praw własności firmy Marriott i / lub innych stron nie są udzielane ani przekazywane użytkownikowi.

9. W maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo wszystkie informacje zawarte w wiadomościach tekstowych SMS są dostarczane „tak jak są” bez jakiejkolwiek gwarancji, wyraźnej lub dorozumianej, w tym między innymi dorozumianych gwarancji przydatności handlowej, przydatności do określonego celu lub braku naruszenia przepisów prawa.

10. W maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo wyraźnie wyłączamy wszelką odpowiedzialność za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie lub wtórne straty lub szkody poniesione przez dowolnego użytkownika w związku z otrzymaniem, używaniem, awarią lub niemożnością korzystania z wiadomości tekstowych SMS.

Polityka prywatności Marriott International

Powiązane linki

Należy pamiętać, że oficjalnym tekstem jest angielska wersja witryny Marriott.com. Udostępniając to tłumaczenie, mamy nadzieję zapewnić możliwość zapoznania się z zamieszczoną treścią większej liczbie naszych klientów na całym świecie. Należy jednak pamiętać, że ponieważ tłumaczenia są wykonywane maszynowo, nie zawsze mogą być doskonałe.